Sabtu, 28 November 2009

Cuti-Cuti Di Pulau Langkawi

Alhamdulillah, akhirnya sampai gak aku ke rumah setelah bercuti 3 hari 2 malam kat langkawi. Ok la. Tapi memandangkan dah 3 kali aku pergi langkawi, so macam agak kebosanan sikit la. Ditambah pulak aku demam. Lagi la pulak.
Tapi, still aku sekeluarga mikro aku ni berjalan-jalan kat langkawi tu. Dengan kereta sewa iswara yang macam nak roboh tu, sampai jugak la aku ke kereta kabel. Respek si alya. Dengan tak gayat dan tak penat menapak anak tangga,selamba je dia. Tapi bila balik bilik, terbongkang tidur.
Best jugak resort TM. Ada kolam dan taman mainan. Anak aku rambang mata tak tau nak main yg mana satu. Lastnya, tengah dia mandi,dia boleh naik pergi main gelongsor dengan seluar basah kuyup. Jarak lebih kurang 5 meter je dari kolam.
Ni dah sampai kampung. Semua kepenatan. Terutamanya aku la sebab full time driver. 10 jam drive tu.Esok nak korban pulak. Ok la. Salam...

Tiada ulasan: