Rabu, 17 Februari 2010

Alyah Tinggal Dengan Nenek Chini Lagi

Semalam, ingatkan dari jb, terus balik kuantan. Sekali suami mama alyah eksiden. So, mama tak boleh jaga alyah sebab nak pergi tengok suami dan tengok kereta . So, semalam, dari Jb, terus ke Chini. Alyah kena masuk kem bina semangat nenek Chini la nampak gayanya.

Pagi tadi, masa nak gerak ke Kuantan, sedih pulak rasanya nak tinggalkan anak aku ni. Dia tengah nyenyak tidur. Semalam tak sampai hati nak balik malam. Kesian takut dia nangis nak ikut. Tapi tadi pun, aku pulak yang tak sampai hati. Itu la rasanya jadi ibu bapa. Connection dia tu memang kuat. Pepe pun, terpaksa la tinggal jugak. Sape nak jaga dia kalau bawak dia sekali. Dah cium 2-3 kali dahi dia, aku pun gerak ke kuantan.

Tadi wife aku call umah, nasib baik dia tak nangis. Nenek dia cakap, bangun je, anak aku tanya umi dengan walid mana? Mak aku cakap walid dengan umi work. Lepas tu, dia sambung tidur semula.

Tapi pelik la aku. Macam mana la ada manusia sanggup buang dan bakar anak diorang. Tah le.

Tiada ulasan: