Isnin, 20 Oktober 2008

Pembuka bicara

Ini merupakan catatan pertama aku dalam blog ini. Siapa aku? Seorang suami kepada isteri tercinta yang cantik ...bla,bla.dan seterusnya,boleh baca dalam "Mengenai aku". Kenapa aku menjadi seorang blogger? kongsi...Aku rasa banyak perkara yang menarik boleh aku kongsikan bersama. Tak semestinya berkenaan aku, tapi berkenaan semua perkara dalam dunia. Tak kisah lah korang minat atau tidak, yang penting, aku hepi :) oklah,Sebelum aku tutup cerita untuk kali ini,ada sedikit pesanan dari hadis nabi yang aku hanya ingat isi nya sahaja. Antara isinya adalah.

"Hormatilah orang yang jauh lebih muda dari kamu kerana kemungkin besar dosanya adalah kurang dari kamu dan hormatilah orang yang jauh lebih tua dari kamu kerana kemungkinan besar ilmu nya jauh lebih banyak dari kamu"

Bye

Tiada ulasan: