Jumaat, 16 Oktober 2009

Teringat Kawan lama

Semalam tah kenapa. Aku boleh teringat plak kat best pren lama masa kat UTM. Ridwan, best friend time susah dan senang. Yang buat aku teringat tu adalah pasal kisah cinta agung dia dengan sorang budak tu. Dia memang suka la kat budak ni, tapi budak tu suka kat orang lain. Tapi best pren aku ni sanggup tunggu dan sanggup jadi tempat luahan perasaan kalau budak tu gaduh dengan bF dia ke apa. Tapi bagi aku la, best fren aku ni lagi layak untuk dia. Dah la baik, penyabar. Cuma tak cukup tinggi je. Tapi tu lah pasal, dah jodoh. Last nya, tadi aku call si due tu, rupanya, budak pompuan tu kawin dengan orang lain. Cis... Rugi la dia tak kahwin dengan due. Bukan sekadar barang baik aje, yang penting sebab Due tu best pren aku.HAHAHA...Kalau best pren aku, memang SIRIM iktiraf hanya 5% beras hancur.

Tiada ulasan: