Selasa, 13 Januari 2009

Aku kecewa

Kecewa betul aku hari ni. Terus down rasanya. Takde mood nak buat kerja. Ini pasal kerja la. Bayangkan, ko dah buat yang terbaik dalam kerja ko. Membantu dan sebagainya, always talk nice to the vendor. Doing many works that not actually in your job scope because thinking it as supporting your friend who is the one who manage the vendor from central. Tapi tiba-tiba je kawan ko cakap ko banyak komplen, dapat aduan dari vendor bahawa ko garang dan sebagainya.

Bayangkan lah, betapa kecewanya aku. Jatuh semangat aku. Perasaannya macam kena khianat dengan gefren pun ada. Rupanya kawan aku ni lagi percaya vendor dari aku...

Lantak la. from now and on, memang aku tak berapa berminat lah untuk membantu kawan aku ni. Tengok lah macam mana. Vendor plak...lu pikir la sendiri...!!

Tiada ulasan: