Ahad, 2 Januari 2011

Str**myx Slow Giler Kat JB

4 hari berada di JB, baru la aku faham perasaan pengguna penguna str**myx yang terlibat dengan masalah slow connection. Bayangkan, speed test tak pernah cecah 256kbps. Akaun 512kbps. Walaubagaimanapun, orang kat rumah mak mertua aku ni tak kompelen pun, sebab diorang guna je. Kadang -kadang, abang ipar aku ada jugak merungut slow, tapi aku malas nak pecah lubang.

Tapi bayangkan, kita meletakkan sesuatu bukan di tempatnya (KEADILAN). Kita bagi kurang daripada apa yang orang bayar. Memang la orang tu tak perasan, tapi, kita tau. Bukan ke itu menzalimi. Doa orang yang dizalimi ni, mudah makbur. Kalau ada 40 orang...susah nak jawab tu.

Entah la do. Aku mentimun, tak ke mana pun. Dulu ada komplen, tapi kena sound laser, pedih telinga.Lagipun, ini negeri bukan bawah ana punya territory  Aku doakan, semoga settle lah masalah slow ni dengan segera. Ramai yang bergantung hidup pada internet company ni.Biar semua orang hepi, bukan orang guna HSBB je yang nak hepi.

Salam...

Tiada ulasan: