Khamis, 2 Jun 2011

New Home sweat Home is in Progress may 2011

Lama tak update pasal rumah ni. So nak update la sikit. Ok, rumah aku dijangkakan siap tahun depan 2012. So harap, kena la dengan timing bonus company (kalau ada bonus la). Sekarang ni, atap semua dah naik dah. Dan memandangkan rumah aku dijadikan rumah contoh, so rumah aku cepat la sikit siap. Dan aku rasa mesti diorang buat rumah aku TERBAEK sebab nanti orang nak tengok rumah tu. So kat bawah ni, progress dia.










p:s: Ada disertakan sekali pelakon tambahan sebagai titik rujukan

3 ulasan:

kayzie berkata...

thanks sudi singgah di blog sy..sure cntik rumah ni bila dah siap sepenuhnya..rumah di kuantan ke ni?

SMH berkata...

sama2.rumah biasa2 je.rumah kat kuantan sebelah sg soi

Aku berkata...

haaa... pasni OTW balik kelantan leh lah singgah makan2 ke minum2 ke :-)